Krásné dobré odpoledne :)


Nedávno mi přišel balíček ze stránky Čas na boty - nejprve jsem Vám nechtěla psát článek o dvou párech bot, nicméně jsem včera byla na návštěvě u rodiny a skákla jsem si i k místním wietnamcům. (jelikož jsem si na fb vyhlídla stránku s módou a líbily se mi věci asi za 3000 kč ale řekla jsem si,že to musí mít od nějakých wietnamců - že to není možné, a taky že jo)


Červené triko s perličkama jsem koupila u wietnamců, kteří jsou kousek od bytu, kde bydlí moje mamka. Stálo 249 kč (což bylo na mě dost) a musím ho prát v ruce, ale naprosto mě očarovalo. Červené triko s mickeyho hlavou jsem koupila u wietnamců, když jsme se šly s malou zapsat na cvičení s miminky. Bylo v akci za 149 kč (tak neber to že :D) Šedá mikina je jedna z věcí, které se mi právě líbily na tom fb. Koupila jsem ji u wietnamců za 399 kč (paní ji prodává za stejnou cenu, jenže když vezme 40 kusů tak to má samozřejmě levněji) no a ten růžový hadr, to je lehká starorůžová parka, na kterou jsem přes vinted čekala 12 dní. (hrozný!!! pošta nedoručila, nechala na jiné pobočce a nakonec ji převezli k nám, jenže mi ji uložili ihned na poště)


Starorůžová trošku lesklá kšiltovka H&M je z výměny na vinted :) a je suprová, ani mě nenapadlo, že se mi bude hodit k té parce♥ Černé vysoké boty nad kolena jsem hledala už asi 3 roky. Nicméně pořád nic,no. Tyto mají podpatek (ozdobný) ale opravdu tvrdý a konečně!!! jsou to boty na úzkou nohu. Sedí mi naprosto perfektně, nosím 37 a vzala jsem 37 a jsou mi skvěle. Jsou z časnaboty a stály po slevě asi kolem 450 kč. 


Papučky (opravdu mají tak krásnou barvu!♥) jsem koupila taky u těch wietnamců. Nejdříve jsem si myslela, že je to králičí hlava :D pak mi došlo, že králík nemá 3 uši :D stály 139 kč


Tenisky z časnaboty mě popravdě trošku zklamaly. Stály já nevím do 200 kč (chápej tak, že jsem platila 639 za oboje boty i s dopravou - byly na dny marianne 20% sleva) Nicméně ta bílá pěna přišla špinavá a ušmudlaná. Kdyby mi ty vysoké neseděly, budu reklamovat ale takto, kvůli takovým teniskám nee :) stejně je mám jen s kočárem do lesa :D


Jakmile jsem uviděla tyhle zimní botičky na styl moschino tak jsem si je okamžitě zamilovala. Už na časnaboty jsem viděla podobné, ale jako tenisky jen něměli mou velikost. No ale tohle! Měli tyto, černé, tmavě šedé a hnědé. Až doma mi došlo, že jsem si měla vzít ty hnědé skrz novou vestičku z pepca.no příště. :) stály 319 kč což je ještě neuvěřitelnější než to, že mají klínek a vevnitř kožich.


Takové lehké botičky z kůže jsem si vždycky přála (až teď mi dochází, že se mi vlastně hodí k šiltovce a parce) škoda jen, že už je docela zima. No ale za 289 kč jsem je tam nechat nemohla :D měli ještě černé a šedé.