Ahoj krásky :) krásný večer

dnes bych Vám ráda představila napodobeniny parfémů známých značek. Je to pár dní, kdy jsem na Instagramu D.Myslivcové narazila na tyto parfémy. Sama jsem již kdysi objednávala z krásné vůně Armani - Si a byla jsem více než spokojená. Takže jsem se rozhodla objednat. Každá vůně má 22ml a stála 88 korun tuším, nějak tak jo. Když jsem objednávala já, měla jsem ještě 20% slevu s kódem "neness20" a ten kód mimochodem ještě pořád platí.


Armani - Si

je moje srdcovka, kdo zná ten ví♥ používala jsem ho celý rok v Praze (především ho mám zafixovaný jako zimní vůni) a musím říct, že někteří hosti (i muži!!!) poznali, čím voním. Pokud je složení podobné originálnímu, pak je parfém složen z růže,frézie, černého rybízu, pačuli, vanilky, ambroxanu a dřeva.

Kategorie: Květinová, ovocná


La Vie Est Belle - Lancome

Tuhle vůni naprosto miluji ♥ jednou jsem ji měla jako vzoreček v časopise a musím říct, že je úžasná. Taková správná zimní. Je poměrně dost těžká, takže ne každému může vyhovovat. Skládá se z hrušky, černého rybízu, pralinky, vanilky, pačuli, jasmínu a spoustu dalších. Na mě je trošku těžší, ale myslím, že v zimě ji využiju.

Kategorie: Sladká, květinová


Lancome La Nuit Tresor

Tuhle vůni jsem taky objevila jako vzoreček z časopisu a hned mě očarovala (ty lancome já prostě můžu,no!♥) Není tak těžká jako zbylé dvě vůně, takže si dovedu představit používat ji i na podzim, možná i v létě. Hlavní složkou je černá růže, vanilka a orchidej. (tu tam popravdě cítím hodně) 

Kategorie: ovocná, květinová, orientální