Krásné dobré ránko holky :)

dnes Vám chci představit pár věciček, které se vyplatí koupit na aliexpress. Jsou to jak užitečné věci, tak i blbinky, které Vám mohou usnadnit život, líčení apod. Já osobně nakupuji na Aliexpress hodně. Pořád hledám nějaké fajn vychytávky, ale hlavně tam chodím pro výzdobu. Na podzim a zimu mají luxusní, ovšem na velikonoce to pokulhává,no. Tak se pojďme společně podívat, co jsem si pro vás dnes připravila. Hned v úvodu vám dám tip na podzimní dekoraci, kterou můžete koupit zde.


U této fotky jsem se chtěla zaměřit především na napodobeninu Forea, jednu mám už 5 měsíců (nabíjela jsem ji pouze jednou), druhá přišla až teď někdy pár týdnů zpět. Nebudu vám sem dávat odkaz, protože se často mění. Stačí si do vyhledávače napsat "Foreo" vyjede Vám spoustu odkazů a jak se teď dívám, mají už více druhů, než ten můj :)

Další věcí, která se určitě oplatí koupit na ali je difusér na parfém. Pokud si rády kupujete velké obří butilky parfémů (protože co si budeme, vyplatí se to cenově více) tak máte asi problém, aby se vlezl do kabelky, co? Tyto difuséry stojí pár korun a na výběr máte jak z mnoha barev, velikostí tak i tvarů. Odkaz na koupi máte zde

Určitě jste se někdy pozastavili nad cenou gumiček, sponek a takovým cimplátek v drogerii, nemám pravdu? Třeba DM má tyto věci opravdu předražené. Na ali je seženete za pár korun a navíc mají obří výběr. Stačí si napsat do vyhledávače "hair clip".
Nějaké odkazy máte zde a zde.


Tady máte již zmiňované sponky, odkaz najdete zde.

Tak ta růžová pičičmunda to je věc, na kterou jsem byla hrozně zvědavá, ovšem jsem opravdu zklamaná. Údajně to má být razítko očních linek. Nejenže to natiskne mnohem hrubší linku, naprosto to nesedí na oko, takže musíte na dvakrát a celkově to vypadá příšerně. Odkaz je zde. NEDOPORUČUJI!

Co ale určitě doporučit můžu, jsou všemožné vaky, krabičky a další úložné boxy, kterých najdete na ali požehnaně. Stačí si napsat "Basket" odkaz naleznete zde.


Organizérů na make up je plný internet, jenže co možná nevíte je, že většina těchto eshopů pouze přeprodává ty výrobky z číny. Se všemi třemi organizéry jsem spokojená, mám je už několik let. (4 určitě :) takže mohu vřele doporučit) Stáhnout organizéry můžete: na rtěnky - na tampónky - na uchošťoury

Nakupujete na Aliexpress, Ebay nebo Wish? :)