Krásné dobré odpoledne :)

Konečně mi dorazilo pár dalších balíčků z číny a tak Vám je chci ukázat, co mi přišlo :)


Na dřevěné puzzle pro děti jsem koukala už v pepcu několikrát, bohužel, mě žádné nezaujalo. Stálo 27 korun a není to úplně to těžké dřevo, trošku se bojím, že to hned zničí, ale co, za ty peníze.



Prstýnek se mi hrozně líbil a nevypadal dle feedbacku vůbec zle, za cenu 18 korun jsem si říkala, že by nemusel být špatný a taky že ne. 

Další věcí je černý donut. Donuty jsem zkoušela objednávat tak stokrát. Buď mi napsali, že už je nemají nebo mi po 3 měsících vrátili peníze, achjo. Takže teď ještě najít nějaké účesy s touto vychytávkou a bude to. 


Objednala jsem si nějaké papírové nálepky do diáře, zatím jen letní,podzim a takové univerzál jsou ale hrozně krásné ♥ odkazy vám dám semčernéletnípodzim. Už se těším na diář, až si ho teda vyberu. :) hrozně ráda ho zdobím a připravuji na celý rok

Ale věc, nejlepší, věc, do které jsem se zamilovala hned na první pohled je tahle. Stála méně než 90 korun a kvalitou není vůbec špatná. Právě na nějaké podzimní rodinné focení by nemusel být špatný, navíc mám stejné triko s perličkami a červený kabátek s klopami hm ♥