Krásné dobré odpoledne holky :) 

asi před půl hodinou mi přišel již dlouho očekávaný můj super box :) nemám předplatné (ikdyž o něm vážně uvažuji) Box jsem si tentokrát objednala kvůli limitce kosmetiky a pak jsem si řekla, že si vezmu i jeden food box. 


V první řadě musím říct, že tento box se povedl. Obsahuje z každé kategorie něco a to se mi líbí. 

Limitovaná edice Matoni Margarita (mango) - tak na tohle se vážně těší! už se chladí na večer :)
Koktejl sirup jupí Melounové mojito - tak tohle jsem už kdysi koupila a nám to nechutnalo. Máte nějaký recept, jak upravit,aby chutnal?

Amarantové lupínky s příchutí rajčete a bazalky. Tak to je přesně věc, kterou nechám pro návštěvy. Vždycky se hodí nějaké krekry když máte nečekanou návštěvu.. Dále pak v balíčku byly biosauři - ty už jsme měli kečupové a byly no, nebyly dobré. Momentálně máme slané, tak uvidíme jaké budou. Ani jsem nevěděla, že pombar dělá i slané krekry, na ty se vážně těším. A moje největší vášeň hned po slaninových bohemkách? tyčinky. jakékoliv! a tyhle kmínové jsou moc dobré :)


Energetický nápoj šprt chtěl ihned vyzkoušet přítel, já tyhle nápoje nemusím takže tak. Má být s přídavkem zelené kávy a zeleného čaje, za nás nee. A jahodová milka no co vám budu, už se chladí♥


Nesquik je srdcovka snad každého dítěte, i těch přerostlých, jako jsem třeba já. Ideální na svačinu :) už se na ně těším ♥ a paula, no..nejsem nadšená, co vám budu. Nedávno jsem ji zkoušela a není špatná, ale mě úplně nechutná. :) jelikož nejsme schopni ji sníst sami, nechám na nějakou oslavu

Původně jsem chtěla článek rozdělit na 2 části, ale pak si říkám,že je tady toho docela málo - tak si nejsem jistá..ale nakonec ho rozdělím =) pro lepší orientaci

Toto není sponzorováno, kupovala jsem to za své peníze.