Krásný dobrý den :) 

dnes mám pro vás článek, na který jsem dlouho čekala a těšila se, až balíček dorazí ke mě domů.


Záběr na celkový box. Neřeknu vám přesně kolik stál, tuším, že tyto boxy stojí kolem 450 korun.
Což je za tento obsah musím říct, více než příjemné :) tyto edice mám vážně moc ráda. Teď se podíváme produktům hlouběji pod kůži..


Persil kapsle na praní si myslím se hodí do každé domácnosti :) neznám člověka, který by řekl, že když je takto nějak dostane je nepoužije. Sama teď používám pouze kapsle, jelikož mi to vyhovuje více a navíc byl ve slevě ten velký Ariel s dětskou pojistkou o.O kapsle mají přinést svěžest oblečení, odstranit skvrny a zaručit zářivost barev, takže bych řekla, že asi vše co každá jiná kapsle. Z té druhé věci jsem více než nadšená! Hair food od Garnieru jsem si sama letos koupila. Mám s příchutí banánu a maska je vážně super, vlasy jsou po ní hebké a jemné, moc se těším na tuto okurkovou verzi. 


Když jsem uviděla toto, málem mě kleplo. Věci od Tesori jsou snad v každém balíčku a já pokaždé hledám člověka, kterému to věnuji. Nemohu si pomoct, ale ve mě tyto věci vyvolávají pocit nějaké 40ti leté šlápoty (nezlobte se na mě, prosím) ty vůně jsou tak těžké až to není hezké. Nicméně tahle mi na první čuchnutí nevadila o.O takže vyzkouším a dám vědět! Jo, chcete abych dělala spotřebováno?? Sprchové gely od Palmolive mám moc ráda, ale je fakt, že dlouho jsem žádný neměla. Výtažek z levandule možná nebude pro mě to pravé, ale ty oleje to ano, to já můžu :) Poslední výrobek z této fotky je prostředek na mytí nádobí s vůní bazalky a máty, co vám budu, původně jsem si myslela, že je to mýdlo na ruce, tak jsem ho hned umístila do koupelny :D (ještě,že si u psaní článků čtu letáček k čemu je výrobek určený)


Tak za tyhle dva výrobky jsem moc ráda a moc děkuji,že tam takové věci dáváte :) Ziaja kozí mléko je ze všech řad moje nejoblíbenější, tak nějak mi vyhovuje a navíc krásně voní ♥ takže tento krém určitě využiju ihned po tom, co dopotřebuji ten co mám aktuálně. Druhý produkt je už na první pohled krásně obalen O.o jedná se o pleťový peeling s murumrským máslem a růžemi. Těmi květy si nejsem tak úplně jistá, ale určitě ráda vyzkouším. V DM stojí 219 korun, takže za zkoušku to stojí.

Deodorant růže a vanilka, těch růží je tam nějak moc nemyslíte??? -_- no každopádně jsem na něj zvědavá a dle toho, co o něm píšou budu hodně očekávat. Na podzim a v zimě mám dost problém s pocením. Když jsem byla mladší používala jsem i driclor (ano,já vím...byla jsem mladá a hloupá) ale nic to nemění na tom, že v zimě nosím tílka a svetry, protože se v triku prostě potím, natož dlouhý rukáv..to u mě nehrozí. V letáčku uvádějí 6 různých druhů. Dalším produktem je pasta na zuby s aktivním uhlím (hm, teď mi tak nějak došlo, že už dlouho čekám na tu pastu s aktivním uhlím z dm drogerie, co markétko?? kdy bude?? ♥) Zaručuje odstranění povrchových skvrn a vybělení zubů, takže jsem více než zvědavá. Cena je trošku vysoká a to 119 korun.


A v poslední řadě tady mám dvě plátýnkové masky a jeden vzoreček balzámu na tělo. Garnier plátýnkové masky znám, pár už jsem jich měla. Nicméně tuhle černou s aktivním uhlím ještě ne. Na obě jsem moc zvědavá a tak mě napadlo.. Chtěli by jste článek "moje sbírka masek na obličej?" vím,že takový článek vám moc nedá..ještě k tomu, když je zatím nemám vyzkoušené, hm.. tak teď nevím. :)