Krásný dobrý den holky :) 

Možná víte, možná ne - ale v Rossmannu jsou teď slevy na dekorativní kosmetiku. 50% dolů ze všeho, co naleznete na stojanech (štětce, laky vše) bohužel u nás štětce ve stojanu neměli, jinak bych po nich ihned sáhla,že. I tak se s vámi podělím o svůj nákup. Fotky jsem nijak neupravovala, jelikož mám dnes docela dost práce. Malá je na hlídání a já rekonstruuji terasu :D 


Začneme věcmi na oči. Jako první je řasenka Naturally Perfect  od miss sporty (značka, kterou jsem používala když mi bylo asi 14 :D od té doby ne) ale tahle mi byla doporučena a po slevě stála 50 korun. Ta hnědá tužtička vedle mě trošku zklamala, ale to je moje chyba, jelikož jsem si to nesprávně přečetla, mrkla jen na hrot a dle hrotu jsem si myslela, že je na obočí. Bohužel, linka na oči, hnědá. hm :D to snad nikdy nepoužiju. A řasenky :) 199 kč za jednu, 1+1 zdarma takže neber to že.


Matte Maniu jsem hozně dlouho chtěla, první mi dala kamarádka takový nude odstín, no byla jsem z toho paf a chtěla další. Jenže ta cena tehdy byla vysoká, tuším nevím jo ale kolem 200 nebo 250 nevím,možná méně. Vím,že jsem si řekla, že za to tolik peněz nedám. Teď mi slevě jsem ji vzala hned. Highliter jsem nikdy neměla, a když jsem ho viděla v akci za 69 korun bylo vymalováno :D navíc byl poslední, takže je asi dobrej :D a lak na nehty, který jsem dlouho vybírala. Nehty si lakuji pouze na nohou, nemám dlouhé a pevné nehty na rukou, jelikož makám na zahrádce takže to nemá cenu a přes zimu nosím gelovky.


Affiniton je make up, který jsem používala celou střední. :) kryje, je lehký a je prostě super ♥ stay matte jsem měla pouze pudr, takže nevím jak tento make up funguje, ale těším se na vyzkoušení. No a korektor anti-age jsem chtěla vyzkoušet už dlouho, ale myslím, že je to ten korektor co stál 249 kč a nebyl v česku k sehnání, byl okamžitě vyprodaný. Tak jsem na něj zvědavá


Gel na obočí je super tip, pro lidi, co si obočí dokreslují :) stojí asi 70 korun a po nakreslení obočí si ho jen tímto gelem zafixujete, drží skvěle a já jsem spokojená. No a nakonec moje milovaná micro brow pencil což je nejlepší tužka na obočí na světě♥ vzala jesm si světlejší odstín, jelikož bych si chtěla zesvětlit trochu vlasy (ta černá mě po 10 letech vážně omrzela :D)

Nakoupili jste něco ve slevách? nebo se teprve chystáte? :) já bych ocenila za pár měsíců akci na kosmetiku na pleť :D též 50% by se hodilo